2010


I januari firade jag och Johan 10 år tillsammans. Februari var månaden då mitt illamående försvann helt. En dag i mars åkte jag till Ullared. April, då var jag på ansiktsbehandling. I maj fick min pappa en hjärtinfarkt som skakade om oss allihopa tror jag. Den 22:e juni föddes vår älskade lilla tjej Bonnie. I juli åkte vi ner till Morup för första gången som en liten familj. Augusti, då började Johan jobba igen efter att ha varit hemma i sju veckor. September, då kom lilla Idun till världen och jag var på min första föräldraträff. Insåg snabbt att det inte var något för asociala Jenny. Den 24:e oktober började vi med babysim. En dag i november åt jag rysk köttfärspanna. den 11:e december befann jag mig på Drottninggatan, i Stockholm.

Visst har jag haft ett spännande år, vissa saker upplever jag gärna igen medans andra kan jag vara utan. Kvällen till ära firas hos min bror och Annelie med barna. Men innan dess ska vi träffa mormor som kommit ner från Rätan och fira min pappa som fyllde år igår.
Gott nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

gott nytt år fina jejo, hoppas ni får en underbar kväll! :) kraam

2010-12-31 @ 13:04:13
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0