Det var det det...


Vilken vecka det har varit. Vi har varit och kollat på möbler, idag beställde vi en soffa. (Bara leveranstid på 8 veckor!) I tisdags åkte jag till Göteborg och hade tjejkväll med Pernilla och Ingrid. Sen sov jag över där. Det var som att vara tolv år igen då man hade pyjamasparty, men oj vad roligt det var. Jag lyckades också ta mig till och från Göteborg för 33 kronor. Jag fattar verkligen inte hur det nya busskortsytemet fungerar. Men trots att jag hade ruskigt kul och drack flera goa drinkar och hade ett toppen sällskap så var det ändå jätteskönt att komma hem till Bonnie. Under den tiden jag var borta så har hon hunnit lära sig läsa. Det går lite för fort tycker jag allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0