Kliar du min rygg så kliar jag din


Jag mår så fantastiskt bra just nu. Det känns som om jag börjar hitta tillbaka till mitt mer sansade jag. Är så otrolig glad över alla mina fina vänner som får mig att må bra. Glad över min fina familj som alltid finns där för mig och glad över att det snart är jul! Inte ens mitt besvärliga tangentbord som tappar bokstäver när jag skriver kan få mig på kass humör. (Notera att jag kunde använda ett mycket värre ord än besvärligt, men det gjorde jag inte.)

Ringde banken förut för att reda ut ett problem som uppstod när vi skrev om vårt bolån och jag lyckades göra mig förstådd och problemet är inte längre ett problem. Känner mig så nöjd när jag fixar sånt här eftersom det i vanliga fall är Johans bord. Nu är det lunch för min del, min fantastiska dotter sover. Det är mycket tack vare henne som gör mig så lycklig. Johan och Bonnie, min alldeles egna lilla familj.

Kommentarer
Postat av: thkl

bra!

2010-12-21 @ 13:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0