Lördag


Idag är en sådan dag då allt kan dra åt helvete, julstjärnorna som blir snea hur man än bär sig åt, Bonnies haklapp som måste tvättas två gånger om dagen, tvätten som ska vikas, buntbanden som jag inte hittar i garaget, fågelmataren, radion som åkte i golvet, kycklingen som ska marineras, blåbären jag glömde köpa i affären. Listan kan bli hur lång som helst. Att jag är hungrig kan vara en orsak, sitter och äter nu, framför datorn. I sådana fall bör jag lugna ner mig snart. Det gick så långt så jag till och med pekade fingret åt julstjärnan i sovrummet. Moget av mig, jag vet, men det kändes bra för en sekund. Där fick du din jävel!

Kommentarer
Postat av: thkl

Ja du, jag tappade min nya mobil i toan och gjorde sönder barnvagnen. Det är roligt nästan jämt!

2010-11-28 @ 10:41:34
Postat av: åsofski

va skönt å höra att de inte bara e ja som tappar luren i toaletten;P



å jejo imorn kommer de bli en strålande dag =)

2010-11-28 @ 18:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0