Min dag



Jag fick för mig att rensa i vindsförrådet. Och oj, vad jag hittade roliga saker.



Bland annat den här fina koftan från högstadiet och gymnasietiden. Egentligen är den inte min, tror det är min gamla barndomsvän Angelicas pappas.



Många fina bilder.




Min kusin Björn, jag och min bror Christian. Min bror blir säkert glad om han får se denna bild.



En fredsaktivist redan då.



Mina älsklingar! Trodde att de hade blivit slängda, men nej jag hittade dem! Jag har tjatat hål i huvudet på min stackars pappa om att han skulle leta efter dem när han gick igenom förrådet med min bror.



Min studentskylt. Tänk att detta var 1998, nu görs det nog mer avancerade skyltar.

Kommentarer
Postat av: åsofski

peace jejo!! hehe. gött att du hitta pjuxen me, de e bara å dra på sej! tjooo

2010-11-25 @ 18:13:25
Postat av: Madde

haha så du hittade skorna till slut? :D

2010-11-26 @ 10:57:51
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0