Tittut!



Bonnie har upptäckt tjusningen med att gömma sig under sin filt. Hon drar den gärna över ansiktet och ligger sedan och sprattlar. Om man dessutom säger tittut när hon drar bort filten då är lyckan verkligen gjord. Lilla underbara unge.
Annars har dagen varit toppen. Har varit iväg till banken för att förnya vårt lån på huset. I fem år har vi redan bott här, helt otroligt. Livet leker idag kan man säga och Bonnie är på ett strålande humör. Glad Bonnie = glad mamma. Ytterligare en sak jag inte trodde om mig själv, att jag skulle kalla mig för mamma hela tiden. Jag heter ju Jenny. Men jag säger mamma hela tiden, "Ska du komma till mamma?", "Mamma älskar dig." Jag pratar om mig själv i tredje person, fast det tror jag de flesta mammor gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0