Tro, tror trodde


Ikväll är det "Så mycket bättre", ett program som jag bara älskar och Petter har blivit min nya idol. Herregud vilken kille och vilken musik han har skrivit. Trodde först att jag var den enda i vårt land som tittade på programmet, eftersom jag tittar på allt som visas på tv. Jag trodde inte heller att det skulle vara speciellt bra, men herregud vad bra det är. Och nu har det visats sig att jag inte var ensam om att titta på det här. Tänkte att tv4 ville härma "Stjärnorna på slottet", ytterligare ett program som jag älskar, men de lyckades till och med bättre. Härma? Det var ett ord jag nog inte användt sedan grundskolan.

Inte trodde jag heller att jag skulle blogga om att min unge har bajsat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-13 @ 11:58:52
Postat av: åsofski

så mykt bättre är ju faktiskt riktigt bra ;) ja trodde de va ja å pensionärerna :P haha!

tack förigår :D

2010-11-13 @ 11:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0