Manana släng dig i väggen

Igår hade vi tapaskväll hos Madde. Eftersom vi inte fick bord på restaurang Manana i Göteborg bestämde vi oss för att laga egna tapas och oj vad bra det blev. Vilka kockar och vilket sällskap, alltid lika kul. Jag drack öl och en drink för första gången på över ett år. Tog det väldigt försiktigt, man är väl en förståndig mamma nu för tiden. Förståndig = tråkig?!
Har en unge här hemma som fisar något bedrövligt, det är så att jag nästan måste sätta mig i ett annat rum. Stackars mamman. När hon inte släpper väder så är det väldigt grinigt, kanske att det har ett samband? Johan är och kollar på traktor och ikväll blir det tacos. Detta är min lördag.

Kommentarer
Postat av: åsof

hehe vilken pruttunge ;)

jäklar va gott de va å vilket oslagbart sällskap. synd att de inte blev nån utgång bara men de tar vi igen =)

2010-10-31 @ 13:30:21
Postat av: Madde

mm det var himmelskt gott! :) berättade för syrran om allt vi åt, snacka om att hon blev sugen, haha! :D

2010-11-01 @ 11:41:45
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: annelie

blev du inte lite snurrig på ölen då ?? ;)



magen kanske reagerar lite på den fasta födan.. ? ju mer riktig mat ungarna äter ju värre blir fisandet/bajsandet... haha Ni har att se framemot =)

2010-11-01 @ 11:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0