Den som ändå fick sova


Kvällen igår blev mycket lyckad, den fick ett abrupt slut bara då vi insåg att det var torsdag och att sista bussen gick strax efter tolv. Det var länge sedan jag sprang som jag gjorde igår. Helt i onödan dessutom eftersom jag missade bussen med 100 meter. Tur det finns taxibilar i denna staden med.
Natten har varit katastrof. La mig vid halv ett, vaknade halv tre, upp byta på Bonnie. Sen vakna hon halv fyra, då var det hennes pappas tur. Efter det vägrade hon sova i sin säng, så då fick hon sova hos oss. Vaknade strax efter sex, pigg och glad. Johan fixade mat. Sen vaknade hon strax efter åtta och ville då inte alls sova mer. Jag blir helt knäpp av det här. Min sömn blir helt störd då jag vaknar och somnar, vaknar och somnar hela natten. Detta gjorde att jag inte mäktade med en promenad ner till Therese för lite frukost. Det gillar jag inte alls. Måtte detta gå över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0