Gårdagens motion


Eftersom vi blev barnfria igår bestämde vi oss för att åka och inhandla gips till Bonnies rum. 19 skivor, det innebar 15 gånger upp och ner för trappen med 21 kilo åt gången. Vi försökte ta två skivor vid några tillfällen, men Johan var för klen, han orkade inte bära. Precis så var det.



Ibland är det bra att jag inte vet innan hur jobbiga vissa saker är. Johan har dragit sig för att åka och handla gips eftersom han vet hur jobbigt det är. Men jag kan tjata hål i huvudet om jag vill och det var inte förrän vi kom hem med allt som jag insåg hur besvärligt det skulle bli. Men nu är de i alla fall på plats. Eller nåja, inte på sin slutstation, men en bit på väg!

Kommentarer
Postat av: mafur

ett steg på vägen i alla fall! det blir ju fint när det är klart ;) hihi

2011-02-20 @ 13:51:58
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0