Nojig


Har lagt ut annonser på Blocket och nu har folk hört av sig. Men jag tycker att det är jobbigt, för jag litar inte på folk. Jag vet inte vad det är med mig, men jag misstror alla! Johan sa vid nåt tillfälle att alla är inte ute efter Jenny Jonsson, men jo, det tror jag visst. Är det världens fel att jag är så skeptisk till allt och alla? Eller är det bara jag? Jag måste verkligen skärpa mig. De flesta människor här i världen är väl ändå bra folk, ja det måste jag faktiskt tro. Jag gillar Blocket, det är så bra att kunna göra sig av med grejer som andra har bättre användning för. Vi konsumerar alldeles för mycket. Har vi för mycket pengar? Apropå pengar så sa sotarn nåt roligt till Johan här om dagen. Sotarn kom strax efter 08.00 och väckte då Johan varpå sotarn kommenterade detta och undrade om han inte skulle till jobbet. Frågvis sotare , jag vet. Johan sa att han kan flexa lite på sitt jobb och behöver nödvändigtvis inte alltid vara där prick åtta. Sotarn slängde då ur sig en härlig kommentar: "Så är det i överklassen". Hahaha, vi, överklass?! Det var ju så himla roligt och så himla fel. Det är humor det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0