Den där sorten är inte ihopfällbar


Vi har beställt hem en säng och sängbord från IKEA. Vi fick inte plats med det i bilen så det fick bli denna lösningen istället. Och än så länge tycker jag att IKEA sköter sig utmärkt, om än inte lite maniskt. När vi gjorde beställningen fick jag ett mail om att de kommer den 25:e januari. Bra, då vet jag det. Men så i veckan ringde de och berättade hur hela proceduren kommer att gå till. De kommer två stycken, de tar inte av sig arbetsskorna, de kommer mellan 15 och 19. Hopp, då vet jag det. Sen igår fick jag dessutom ett sms där det stod att de kommer den 25:e mellan 15 och 19. Nu känns det som att jag har koll på läget. Vore det inte lite kul om vi inte var hemma imorgon när de kommer?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0