Jag dansar aldrig nykter


Jag vet inte vad som har hänt med mig, men helt plötsligt har jag kommit underfund med att det är en dag imorgon också. Jaså, har hon inte kommit på det förrän nu, tänker ni. Nej, det har jag faktiskt inte, när det gäller fest. Jag är ingen festprisse och har aldrig varit, men när jag väl ger mig in i partysvängen har jag alltid festat som om det inte fanns någon morgondag. Vilket ofta har resulterat i en "magsjuk" Jenny dagen därpå. Jag har inte varit ute så många gånger sen Bonnie kom till, men de få gånger har jag konstant tänkt på morgondagen. Jag vill inte bli dålig! Med andra ord, jag har blivit tråkig. Men nästa gång (när det nu blir) ska jag se till att jag är helt ledig dagen efter så jag kan ligga och vara "magsjuk" i lugn och ro, om det nu skulle hända.
Är det så att jag har blivit mamma?


Kommentarer
Postat av: åsofski

du e då inte tråkig jejo :)

2011-01-13 @ 14:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0