Jag ska måla hela världen lilla mamma


Vi håller ju på att göra om här hemma. Inte bara Bonnies rum utan vi ska ha en massa nya möbler och fixa i ordning sånt som inte är helt klart sen första renoveringen (för fem år sen). Satt och kollade på "Bygglov" igår och blev helt såld på det här med att tapetsera möbler. Så nu har jag beställt hem en massa tapetprover som jag kan pyssla lite med. Det verkar ju fantastiskt kul! Jag har kommit på hur jag vill ha det här hemma, lagom modernt med en blandning av gammalt. Jag vill inte att vårt hem ska se ut som alla andras, utan jag vill sätta en personlig prägling på det hela. Jag är sugen på mycket färg som man blir glad av.
Sedan Madde tipsade om den här sidan kan jag inte sluta sitta och titta på allt jag vill beställa hem. Internet, det är bra skit.

Kommentarer
Postat av: Madde

åh jag vill med ha mycket färg! robban klagar ju på att allt är vitt, men samtidigt är han vääääldigt färgrädd ;P

2011-01-05 @ 15:52:04
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0