Trillar du så trillar jag


Idag fick jag minsann sova till 10.20. Trots detta så vaknade jag före Bonnie. Hennes pappa hade varit uppe med henne i nån timme sen åkte han iväg vid nio och då kom Bonnie och la sig hos mig. Idag tänkte jag ägna dagen åt att planera för våra möbelinköp och fixa lite med kort. Sen blir det lutfisk (köttbullar och potatis) hos svärföräldrarna.
Nyår gick fantastiskt bra. Maten som bjöds på var gudomlig, kan tänka mig att bli bjuden på mat lite oftare. Bonnie var hos mormor och morfar och även det hade gått hur bra som helst. Egentligen är jag lite emot att lämna bort barn på nyårsafton. Men efter noga övervägande kom vi på att det var den bästa lösningen för Bonnie. Det är alltid lika skönt när jul och nyår är över, nu ska allt krafs bort och nu vill jag ha vår.



Bonnie försöker lära sig att sitta själv. Men hon fuskar lite och håller sig i byxorna. Som ni ser så måste man ha lite kuddar i bakgrunden så hon kan landa mjukt och gott.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Va lycklig hon ser ut ;)

2011-01-03 @ 22:34:25
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0