Dagens pröving



Det är att byta blöja på en tjej som ligger så här och vill pilla på allt som hon kommer åt, handdukar eller blöjor spelar ingen roll det är lika spännande. Eller så är det rätt intressant att bara ligga och titta på glasbetongen. Allt detta medan hennes mamma sjunger och gör sig löjlig för att vinna konkurrensen om hennes uppmärksamhet.

Annars har natten varit märklig. Jag har sovit så dåligt, men inte på grund av henne utan av ingen orsak alls. Har vaknat av att jag har haft ont i händerna ena gången och andra gången var det benen. Men konstigt nog känner jag mig rätt så pigg. Kanske beror på vädret. Jag älskar regn och rusk, men det vågar man ju knappt erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0