On fire? Nej, snarare svinkall....


Usch, en sån dag. Vaknade med världens träningsvärk (?) och genomfrusen, för att inte tala om hur trött jag var. Så idag håller vi oss inne. Jag vill bara få sova en hel natt, det var hur länge sen som helst jag fick sova mina tio timmar i sträck. Men om några veckor åker vi till Stockholm, utan Bonnie, så då kanske jag kommer kunna sova en hel natt. Men hur kommer det gå att lämna bort Bonnie?! Jag kommer sakna henne till döds, fast jag vet att hon kommer bli rejält bortskämd och omhändertagen hos sin farmor och farfar. Ska bli kul att komma iväg bara jag och Johan och shoppa lite, bo på hotell och äta goda middagar. Något att se fram emot, det behöver jag en dag som denna.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter mysigt, kommer säkert gå jättebra...

2010-11-24 @ 14:04:59
URL: http://babbelsin.blogg.se/
Postat av: Madde

det är ni värda :)

2010-11-24 @ 14:39:35
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Lotta

det kommer gå jättebra, passa på och njut!

2010-11-24 @ 15:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0