Så trött så trött


Det enda jag vill är att få sova. Men det verkar tydligen inte vara jag som bestämmer längre över min sömn, utan nu är det en liten skitunge som har tagit över. Hon ville inte sova mer innebär att hennes mamma inte får sova mer. Har varit vaken sedan strax innan sex och likaså Bonnie. Jag fattar inte vad som har hänt, förut sov hon lätt till klockan åtta, men den senaste tiden vaknar hon sex varje morgon. Till saken gör att jag somnar lite för sent på kvällarna. Min goda vän Pernilla har samma problem och sa något mycket klokt, att det inte känns som om man förtjänar att sova efter att bara ha gått hemma hela dagen. Men en Oprah Winfrey (en annan klok vän) säger att vi föräldrar har det viktigaste jobbet i världen och då borde man ju egentligen sova jättegott. Jag måste komma i säng tidigare helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0