Ajajaj mitt hjärta vad det bankar


Sitter och väntar och hoppas på att Johan kommer hem snart. Måste bege mig ut på stan för att köpa lite julklappar. Men just nu är Bonnie och jag ensamma hemma som vanligt. Längtar till januari, då ska Johan ta ut en pappadag i veckan så då kommer han att vara hemma mer. Det är så när man har en skog att ta hand om plus en familj. Min underbara lilla familj.



Kan man annat än att älska dess två varelser som betyder allt i mitt liv?! Nu ska jag göra mig iordning för en runda på stan. Ska bl så kul att bara strosa utan barnvagn.

Kommentarer
Postat av: Madde

fina lilla familjen :)

2010-12-05 @ 14:47:00
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0