Mental istid


Det är så jävla kallt ute så jag vägrar lämna hemmet. Jag är fånge här kan man säga. Fast ganska frivilligt eftersom jag tycker att det är rätt trevligt att bara vara här hemma. Den som är fången är ju Bonnie i så fall, men än så länge verkar hon inte lida.
Tror ni att istiden är på väg? Johan har börjat kolla på en konstig serie om zombier, låter ju hur bra som helst, där allting slutar fungera i samhället och han går och funderar på hur vi skulle klara oss om det hände här. Givetvis har han ju fått mig att fundera på detta också. Om man skulle kunna bo kvar i Sverige men i konstant kyla hade jag flyttat med en gång, det hade inte Johan. Det blir ju jobbigt med Bonnie då, varannan vecka i Spanien varannan vecka i Sverige. Hoppas verkligen att vi inte står inför detta problem inom de närmsta 100 åren, så får vi lösa det då helt enkelt. Men nu ska jag lösa lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Annelie

jag flyttar med till Spanien, gärna redan idag !

2010-12-02 @ 09:44:06
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0