Vad tänker du på?




Underbara fredag, som jag har längtat! Kallt som fan är det nu igen och ont i halsen har jag, annars är det en toppendag. Börjar få lite panik inför skolstarten, fast det är över tre månader kvar. Men enligt mig finns det inga halvfulla glas, alla är nästan jättetomma. Det innebär att tre månader lika gärna kan vara imorn för min del. Pessimist? Ja, visst!! Men först är det en härlig jul att se fram emot. Jag tänker fira denna jul som aldrig förr. För ett år sedan mådde jag inte så bra och kunde inte njuta av mat och hela julen kändes konstig. Men nu mår jag hur bra som helst (bortsett från halsont förstås) och därför vill jag gå bananas vad gäller julen i år.

Nästa vecka blir det julgodis och julmys med vänner och i helgen en toppenshopping med Johan. Fast jag vet precis hur den här shoppingen kommer att sluta. Vi kan inte gå i affärer ihop. Johan tycker jag tar extremt lång tid på mig, vilket jag inte alls gör om man jämför med andra tjejer. Jag är supersnabb och vet direkt när jag går in i en affär om det är något för mig eller inte. Långsam, jag? Inte en chans!

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha då skulle Johan gå på stan med mig en dag, då kommer han ÄLSKA att gå med dig sen ;)

2010-12-10 @ 13:38:35
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0