Odjuret



Läste klart Odjuret igår. En väldigt bra bok, men så fruktansvärt obehaglig. Så detaljerat beskrivet att jag inte kunde läsa vissa bitar. När jag läste boken funderade jag på varför vill folk läsa sånt här. Är detta underhållning? Nej, verkligen inte. Men är det bra? Ja, på ett märkligt sätt är det ju det. Ni kanske undrar vad boken handlar om? Jag kan säga att den handlar om det värsta tänkbara en förälder kan vara med om. Visst, jag har inte varit förälder länge (knappt fem månader), men när jag läste vissa delar var jag tvungen att gå upp ur sängen och pussa på Bonnie och bara titta på henne. Boken kanske är anledningen till att jag känt mig lite nere den sista tiden. Så man kan ju verkligen ge författarna ett erkännande, denna bok lämnar ingen oberörd.

Kommentarer
Postat av: Madde

den boken är sjukt bra! men ack så obehaglig...

2010-11-11 @ 14:06:12
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0