Torsdag

Idag är vi uppe tidigt för vi får roligt besök idag, Pernilla och Noel kommer. Ska bli så kul!
Jag har många tankar i mitt huvud nu och när jag ska sova kommer jag alltid på en massa saker jag ska skriva om, men när jag väl sätter mig vid datorn så är huvudet helt tomt. Man blir ju inte så stimulerad att gå hemma och vara mammaledig fast för det mesta älskar jag det. Mitt liv handlar om henne just nu, hon är viktigast och kommer vara det resten av mitt liv. Märkligt det där, jag och hennes pappa ska uppfostra henne och vara med om alla hennes nya grejer. Första stegen hon kommer ta, första skoldagen, nya vänner hon kommer att få, studenten, kärleken och kanske till och med barnbarn. Men vi tar en sak i sänder, det är långt dit. Det är lätt att man ser fram emot saker för mycket så att man glömmer av det som är just nu. Denna tiden får man ju aldrig tillbaka.

Handlingen förresten igår gick ju toppen, man har väl ett mönsterbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0