Fan jag fortsätter väl att vara tjock då


Har varit ute och promenerat igen. Men jag orkar inte mer nu. Denna halka gör mig så förbannad och deprimerad. Jag håller på att bli en sådan där som går och pratar för sig själv som alla vänder sig om och tittar på. Dessutom verkar Bonnie inte längre tycka det är kul att åka vagn, grinar och är inte alls nöjd. Fem dagar i veckan är jag ute och går, men jag blir knäpp snart av isen så jag lägger ner snart. Jag skiter i allt, just idag i alla fall. Så vad gör man en sådan här dag? Köper choklad och cola förstås. Mums!

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅÅÅÅH jag håller med dig! jag haaaaatar isen, den måste bort nu!

2011-02-25 @ 17:53:10
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0