Helt färdig igen


Helt tyst på gatan och mörkt. Det känns som om det bara är jag vaken...och Bonnie förstås. Vad ska man hitta på så här klockan sju på morgonen? Kanske googla på hur man ska få en liten tjej att sova en hel natt i sin egna säng? Trött som fan är jag efter ännu en brokig natt med kravallungen. Efter mycket sjungande och nattande och till slut en flaska välling vägrade hon ändå sova i sin säng. Så jag gav upp och la henne i vår säng, igen. Tredje natten i rad nu. Jag vet att det strider mot alla regler, men jag måste få sova. Det börjar närma sig fyra veckor med detta beteendet nu. Kanske att det vänder snart, kanske att det fortsätter i fyra år till.

Förresten, jag vet att denna blogg består mycket av Bonnie. Men så är det just nu, det är hon som gäller. Bonnie och jag... och lite Johan efter 17 och på helgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0