Hemhjälpen skolkar och skriver lite en stund


Helgen har varit piss. Johan ligger hemma med halsfluss och har gjort det sedan i fredags. Ja visst det är jättesynd om honom. MEN, det är synd om mig med. Helgerna brukar nu för tiden vara de dagar jag kan återhämta mig på och få igen lite förlorad sömn. Men icke denna helgen. Hur klarar sig alla ensamstående mammor? En stor eloge till dessa fantastiska kvinnor...och de män som finns givetvis. Jag har ju i helgen även blivit tvåbarnsmor och sprungit som en tok för att passa upp mina två ungar. Nej, nu får han bli frisk tycker jag.
Fast en rolig grej med helgen var babysimmet igår. Jag fick ju bada själv och Johan stod och tittade på vid poolkanten. Men vilka roliga grejer vi fick göra och Bonnie tycker att det är så kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0