Mamma på stan


Om en och en halv timme ska jag bege mig ut i snöstormen. Men vet ni vad, det bekommer mig inte det minsta. Ska nämligen träffa finaste Åsof och Madde, så kallade Dreamteam, för lite bowling och middag. Vi är alla lediga imorn så vi har hela kvällen och natten på oss! Jag är alltid ledig tycker väl ni, men imorn är jag extra ledig eftersom Johan är hemma.
Idag har jag lagat egen barnmat för ett år fram över. Jag tror inte jag kommer göra om denna proceduren igen, eller så kanske jag inte ska laga så många grejer samtidigt. Jag har kokat köttfärs, pasta, ris, potatis, morötter, broccoli och så har jag gjort en pastasås. Resultatet? En Bonnie som höll på att kräkas upp den äckliga maten. Tacksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0