Prinsessan på ärten


Jag har sovit som en riktig prinsessa inatt! Tio timmar i sträck. Frågan är hur Bonnies farmor och farfar har sovit, hon har nämligen spenderat natten där. Vi bestämde det lite hastigt och lustigt igår när farmor var på besök att Bonnie skulle få följa med henne hem. Roligt tycker hennes farmor, skönt tycker hennes föräldrar. Jag tycker det är viktigt att göra så här ibland. Bonnie behöver lite miljöombyte, mamma och pappa behöver en liten paus och farmor och farfar behöver umgås med sitt barnbarn utan att vi är med. Enligt vissa så älskar man inte sina barn om man gör så här. Det är faktiskt sant! När jag jobbade på ett ställe och vi skulle iväg med jobbet och sova borta så var det en mamma som inte ville följa med. Anledningen var att hon inte ville vara borta från sina barn eftersom hon älskar dem. Dumheter om man frågar mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0