Iggle piggle


Idag har vi varit på BVC för en besiktning av Bonnie. Allt såg bra ut, men jag är lite orolig över att när hon står så står hon oftast på tårna. Så vi bokade en läkartid nästa vecka för att kolla upp detta lite närmare. Egentligen är jag inte så där jätteorolig, men det känns ändå bra att en läkare får kika lite på det.



För övrigt så är Bonnie lite rädd för denna lilla filuren. Så länge han är tyst så går det hyfsat bra, men när han börjar prata och sjunga så bokstavligen kryper hon upp i famnen på mig. Då är det svårt som mamma att stå emot och inte lyfta upp henne, men jag tycker faktiskt att jag lyckas rätt så bra. Detta var inget jag tog upp på BVC idag. Jag hoppas hon kommer över sin Iggle piggle fobi så småningom.

Kommentarer
Postat av: thkl

Oj oj nu har jag tappat räkningen totalt. Besiktning nu? Visst är hon 7 månader... snart får vi ta en runda igen!

2011-01-24 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0