Jag syr mina egna kläder


Jag är på jakt efter stolsdynor i köket som är som lapptäcken. Jag hittar inte detta någonstans och har då bestämt mig för att sy egna. hittade en jätterolig sida med fantastiskt fina tyger. Vad håller på att hända med mig egentligen?! Jag har blivit en riktig hemmafru, snart kommer jag med recept på plommonstoppad stek och då är det ett faktum, jag måste ut i civilisationen snarast!


Jag hittade de här på Koffert webshop, men de var lite dyra och inte i de färger jag vill ha. Jag ska ha med inslag av grönt, fast nu när jag tittar på den här bilden så är de rätt så fina. Funkar det inte att sy så beställer jag nog dessa. Kosta vad det kosta vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0