Söndag


Ännu en helg snart förbi, men än är den inte över! Dagen har varit toppen. Gått en härlig långpromenad med Thkl och sedan var det babysim. Bonnie gjorde sitt första dyk idag och det gick jättebra. Men jag är så nervös för sånt, så det är hennes pappa som har hand om hållandet där.
Bonnie var ju hos sin mormor och morfar i helgen och hur blev det nu? Sov jag länge på lördagen? Gick det bra med Bonnie? Fick vi nånting gjort här hemma? Svar ja på alla frågor utom den första. Halv nio vaknade jag, men jag kände mig ändå utvilad. Så det blev inte mycket till sovmorgon. Men å andra sidan fick jag ju sova hela natten. Känns som lyx nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja så är det ju, man tror man ska sova halva dagen, ändå vaknar man samma tid som alltid. Typiskt ;)

2011-01-30 @ 21:16:47
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0